Wishlist - Bilim Kurgu Temalı Şarkılar ve Düşündürdükleri - 3

Yazının güncel adresi : http://www.kurgu-bilim.com/wishlist-pearl-jam/

Pearl Jam çucukluğumdan beri en sevdiğim gruptur. Dinlemeyi zaman zaman azaltsam da hiç bırakmadım bunca yıldır.
Ten albümünü kaçırdım ama Vs ilk çıktığı anda yakaladım. (13 yaşında falandım sanırım, yaşım da ortaya çıktı böylece)


Karakterimin oluşmasında büyük etkileri olduğunu söyleyebilirim.
Bir ergen düşünün -ki 13 yaşında, kaseti(!) başa sararak 10 kere aynı şarkıyı dinliyor sonra bir sonraki şarkıya geçip aynı rutine devam ediyor. Pil dayanmıyor ufaklığa. Beraberinde hayaller, hayaller :)
Sonra üniversitede farkettim ki Tom Robbins diye bir yazar var, o da Seattle'dan. Beraber ne iyi gidiyorlar.
Ve dün facebook'ta bir şarkılarını paylaştım : Elderly Woman Behind the Counter In A Small Town, 13 yaşımdaki halime ithaf ettim şarkıyı "ben hala aynı şarkıları dinliyorum" diyerek :)
Konumuzla alakası bir cümleden ibaret bir şarkı sözü, benim de hayallerimi süsleyen bir dilek, Wishlist şarkısından:

"I wish I was an alien at home behind the sun"


Bir bakıma bizler de güneşin arkasındaki gezegenden birer uzaylı değil miyiz aslında? :)

Etiketler: