Tor.com'dan ücretsiz e-kitap

Şu ana kadar günümü güzelleştiren şeylerden birini "kapsam içi" olduğu için paylaşmak istedim.

Arkadaşla birlikte tasarladığımız süreç süper çalışıyor. tw.decision.recete.karar == "yok yok bu değil". Bu kapsam dışı. :)

Kayıp Rıhtım'ı takip ediyorum bir süredir. Sitede paylaşılan bu haber beni çok heycanlandırdı.

Özetle "Ender'in Oyunu", "Zaman Çarkı", "Yaşlı Adamın Savaşı" gibi serilerin yayıncısı olan Tor Yayıncılık, 5. yılını doldurmanın şerefine okurlara bir hediye hazırlamış: 151 adet fantastik/bilimkurgu öykü içeren 3817 sayfalık bir e-kitap. Dili İngilizce. Yazarların çoğunu tanımıyorum -ki bu benim için avantajlı yeni yazarlarla tanışmak açısından :) Yaşlandıkça ön yargılarımdan kurtulduğumdan bahsetmiştim değil mi :)

Tor.com'un sitesine bu adresten kayıt olup, ücretsiz şekilde kitabı indirebiliyorsunuz.
Ben indirdim ve öğle tatilinde kurcaladım bile. Gerçekten çok eğlenceli.
Hediye için Tor Yayıncılık'a, bilgilendirme için de Kayıp Rıhtım'a çok teşekkürler..

İşte kitaptaki öykülerden birinin kapağı:


İyi okumalar,

Not:  Öğlen aldığım bir haberle canım sıkıldı, modum artık düşük ve günüm artık o kadar da iyi geçmiyor :(

Etiketler: , ,