The Times They Are A-Changin - Bilim Kurgu Temalı Şarkılar ve Düşündürdükleri - 2

Yazının güncel yeri için : http://www.kurgu-bilim.com/the-times-they-are-a-changin-bilim-kurgu-temali-sarkilar-ve-dusundurdukleri-2/

Her iş değiştirme dönemimde Bob Dylan dinlediğim için artık Bob Dylan dinlemekten korkar oldum. Yine de üstüste, sabah akşam dinlemezsem lanet kendini tekrar etmez belki.
O yüzden sadece bir kere dinledim bu gün "The Times They Are A-Changin" 'i.


Bilim kurgu temalı değil  ama bana zihinsel olarak zamanda yolculuk yaptırıyor..
Lanetin ilk başladığı döneme götürüyor beni. Masamda çalışamaz durumda oturup vakit geçirmeye çalışırken güç almak istercesine tekrarladığım sözleriyle "don't criticize what you can't understand" ..
Servisle evime döndüğüm 1,5 saatlik yolda, bundan sonrasının hep daha iyi olacağını hayal ederken, artık daha güçlüyüm diye düşünürken yine kulağımda çalan benzer Bob Dylan melodileri aklıma geliyor.
Sonra şimdiki zamana dönüyorum.Aradan geçen 2,5 yılı düşünüyorum. 7-8 ayda bir iş değiştirmelerimi..İçlerinden birinde yaşadığım kabus gibi 9 ayı..O dönemde gerçekten zamanda yolculuk yapabilmeyi ve aldığım o en berbat kararı değiştirmeyi ne kadar istediğimi..Sonra kurtulmamı..
Yeni işimde henüz 4. ayım dolacak. Bilmiyorum tam ama lanet kırıldı gibi hissediyorum..Daha az Bob Dylan dinlememin bu konuda bir payı var mı bilmiyorum :)
Bu şarkı beni zamanda dolaştırıp duruyor..Bu bir Zamanda Yolculuk şarkısı (hiç değilse benim için :) )



The line it is drawn 

The curse it is cast 
The slow one now 

Will later be fast 

As the present now 

Will later be past 

The order is 

Rapidly fadin' 
And the first one now 
Will later be last 
For the times they are a-changin'.


Etiketler: