Starman - Bilim Kurgu Temalı Şarkılar ve Düşündürdükleri - 1




Uzay temalı şarkıları sever misiniz? 
Ben bayılıyorum. 
David Bowie'de bu konuda ne çok malzeme var.
David Bowie'ye de bayılmamın nedeni bu olsa gerek..



There's a starman waiting in the sky
He'd like to come and meet us
But he thinks he'd blow our minds
There's a starman waiting in the sky
He's told us not to blow it
Cause he knows it's all worthwile
He told me
Let the children lose it
Let the children use it
Let all the children boogie


Öğle tatilimi internette gezinerek ve çayımı içerek geçirmeye çalışırken, bir yandan da youtube'da David Bowie dinliyorum, üstüste aynı şarkıyı, bu keyfi paylaşmak istedim.



Bu şarkıyı her dinlediğimde çocukluğuma dönüyorum.
Pencere kenarındaki yatağıma uzanıp perdeleri açıp gökyüzüne baktığımı, yıldızları izlerken nasıl mutlu olduğumu, bir yandan da bir ufo görmek için içimden dua ettiğimi hatırlıyorum.  (İtiraf edeyim sınav stresim falan olduğunda beni kaçırmalarını bile dilediğim olmuştur :) )
O zaman emindim, eğer gökyüzünü yeterince sık izlersem günün birinde mutlaka ufo görecektim.Bir yandan da endişeleniyordum ya ben yatağıma gelmeden bir tane geçmişse, kaçırmışsam diye..

Sanırım geceleri yeterince gökyüzünü izleyemedim ya da bütün gösterileri kaçırdım :)



Etiketler: